Har varit på träff hela dagen och kvällen. Blev en hel del gjort.😀 Jag som inte papperspysslat på evigheter.. bara virkat… SÅ skoj! Hamnade brevid Karro, vi har en tendens att trigga varandra. bra skit.😛 Nedan följer alla kort utom ett. det är vigt åt en väldigt speciell person, så det bloggas icke. Men första bilden i inlägget (Zombieflickan) är gjord i samma stuk.🙂

 

Allt behöver inte vara sockersött. och är det sockersött kan man faktiskt måla lite på egen hand.😉

 

 

Dagens tredje utmaning. Modda en blå medicinask. Frankenstein om någon borde ha behov av alvedon… Det lottades ut ett pris i varje kategori, och i den här kategorin föll lotten på mig!😀 Jätteglad! Har redan spritt ut priserna i ateljén, så det blir ingen bild på dem. Men, en påse mini-mini-knappar, två designark från Maja Design och bokstavsstickers i typ Helvetica bold i aprikost med lite glitter.

 

 

 

 

Dagens första utmaning, ett kort efter en skiss.

 

Fyndade bilstämpel på loppisbordet i Sandys hög.🙂 Mycket bra!

 

Och eftersom jag glömde alla Tim Holtz-stämplar samt alla stämplar på ansikten och människor hemma fick jag låna en finfin stämpel av Sandy.🙂

 

 

Den här nallestämpeln är också ett loppisfynd. Jag twistade till det lite.. *haha*

 

Den här kvinnan, och frankensteins monster är stämplar från Karro. Superfina! Och, hon har gjort dem själv..