Idag är ingen vanlig dag, för idag är det bloggens födelsedag!  Jag hade tänkt ordna en blog-candy, men det kom lite annat emellan. Bättre lycka nästa år…

Det är alltså fyra år sedan jag startade den här bloggen. En blogg som från början var tänkt som en digital dagbok med inslag av hund och pyssel ibland. Ack vad jag bedrog mig. Det blev pyssel för hela slanten och hunden och dakboken fick varsin blogg vid sidan av istället. Efter ett tags resonerande kändes det som det bästa alternativet. Jag gick helt enkelt till mig själv, hur vill jag ha det när jag surfar efter pysselinspiration, jo, jag vill slippa “skitsnacket” och komma rakt på pysslet..

Sagt och gjort. Jag vet att jag är dålig på att skriva om mina alster, men det känns inte som om det är det man letar efter heller, jag menar, undrar ni något kommer det ju en kommentar eller ett mail…  Nog tjatat, igång med år no. 5!