Som en hel del av er redan vet så har jag en fascination för pinupor i diverse modeller. Har samlat på mig ganska mycket bilder som jag ibland skriver ut och pysslar med. Detta fungerar ju bra sålänge man inte säljer de alstren. Lite censur i form av bling piffar till dem.🙂

Dörrhängarkortet blev till av en slump. Jag hade stämplat upp ett litet collage, men fick inte riktigt till det, så jag vände på steken och började om. Rotade bland stansarna, hittade cirkelstansen och tänkte att jag kunde göra ett litet fönster och ha något bakom, men sen dök saxen upp, och hörnstansen… hängaren var helt plötsligt ett faktum.😉 Jag hade tänkt skriva “Do NOT Disturb”, men hittade en välkommen-stämpel istället. Med detta försöker jag nog egentligen säga att det finns ingen som helst logik i mitt skapande. *haha*

Det ligger fyra kort till och torkar, så de kommer inte upp här förrän imorgon.