DSCF2795

Fick mina nya stämplar från Norge idag..  den ovan och den under..  visst är de dundersköna! Om ni inte ser vad det står ovan så är texten: “Everyone gets old and  has trouble seeing, but some have problem seeing that they are getting old”

DSCF2796

Bilden har jag fått av Karro, utskriven på OHplast. kunde inte med att göra transfer av honom, så jag tog den som den var, orörd, och gjorde ett ATC av den.🙂

DSCF2797

En av mina största idoler.. bilden (bilderna) tog jag på konserten han hade i GBG -08. som kuriosa kan jag berätta att det han håller i handen är ett par röda trosor ngn brud slängde upp på scenen…  titeln är mobscene. glittret syns inte så bra på fotot. i den lilla fickan finns ett utdrag ur texten också.🙂

DSCF2798

*dreggel* Mmm..  vi stod precis nedanför Tim under hela konserten…  ögongodis! och duktig var han dessutom..  men nu är Twiggy tillbaka igen i bandet. *snyft* Alla korten är redigerade i PS, ville få fram färg i detaljer bara. har mixtrat lite med ljus och lagt oskärpa på bakgrunden.  min vän Lisa, som var mitt sällskap den kvällen, har framkallat dem i 70×100 cm…😛 tanken är väl att jag ska göra ngt liknande med den här bilden. den är grym för att komma från en kompakt diditalkamera med dunkigt ljus och rörligt motiv…

DSCF2799

Det behövs inte sägas mer än så. Den bästa konserten jag någonsin upplevt. blir svårt att toppa den…

xox