tänkte ta mig tid att skriva lite om varje alster nu. börjar idag!😀

DSCF2788

En minicanvas 5x5cm. Bilden är från en veckorevyn från 1953. lite cracklepaint i varnished brass, bling och såklart glossy accents.. är såå beroende av det.🙂

DSCF2789

ATC, temat “snipp snipp” – sterilisering. bebisen har jag hittat på nätet på en vintagesida som jag sedan skrivit ut.

DSCF2790

Lek med UTEE som slutade i en siliconmuffinform och lite ingjutet roobiuste.😛 Ett fikakort helt enkelt.

DSCF2791

En LO med tyngd på journaling. mina reklektioner över det gångna året och allt som inträffat.. fotot är redigerat i PS a´la warhol style.

DSCF2793

De kallade mig kameleonten i Sunne.. jag håller i på den punkten. älskar att ändra utseende efter humör, smak och tycke..

DSCF2794

ett enkelt fotokollage från Mansonkonserten jag var på ifjol. Sydde fast korten och knycklade till en sida ur ett anteckningsblock, strök över den med “old paper” och häftade fast den i hörnena.

Sammanfattningsvis. jag massproducerar lite just nu. enkla stilrena LO´s utan för mycket tjaffs. Korten däremot får gärna vara utstuderade och pilliga, fyllda med dekos och färg.

Natti!