Jag har blivit utmanad av Mia:

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Sova
2. Se till att vovvarna inte äter upp Calles dränage…
3. Diska
4. Hundpromenad!
5. Bara vara.
Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag gick i 8:e klass, gjorde allt för att bli av med mina plågoandar. Usch, ÅNGEST!

Vilka platser har du bott på?
Uppvuxen i Billingsfors, flyttade hemirfån under gymnasiet till Uddevalla. 3 års studier i Sunne och så lustigt nog kom jag tillbaka till Uddevalla igen..🙂

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Hitta ett shysst hus i närheten och inreda det…
2. Starta eget hunddagis
3. Anställa en kock
4. Göra alla skönhetsoperationer..😉
5. Leva riktigt gott..

Jag bollar utmaningen vidare till följande personer:
1. Psykbryt
2. Thea
3. Karolina
4. Libellule
5. Skogshuldran
6. Tea

Gör så här: 1. Beskriv reglerna 2. Svara på alla frågorna 3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar. 4. Be dem läsa din blogg. 5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.