Satt en halvdag på Arkivet och fick en hel del gjort..🙂 Har man tillgång till precis allt är det inte så svårt… Så här kommer samtliga kort som gjordes:

Första gången jag använde chalks, riktigt kul! Kunde inte låta bli att fluidchalka kanten ändå..😉 Även stickles hade premiär för mig.. Brukar inte använda så mkt glitter, men till jul, då ska det spraka! Förutom att Bierpapier är min absoluta favorit hos Papyrus sortiment (jepp jag är pappersgeek också..) hittade jag en ny favvis hos Reprint. Deras Embosspulver Red Sparkle är ngt extraordinärt!

Ett litet collage med snöstjärnor. Samtliga stämplar kommer från inque boutique. Ett diskret vintrigt kort med lugna, ljusa färger. Embosspulver från Reprint, min personliga nya favvis: Poly sparkle!

Efter att ha chalkat mitt första kort tog jag tag i det på nästa med.. mkt skoj att kunna lägga en mer naturlig skugga under snögubben.. Embosspulvret heter Black Sparkle och är även det från Reprint. Brads från MM.

Samtligt material finns att hitta på Arkivet Papper & Design i Gbg.