vaktadator.jpg
Det blev inget bloggande igår.. Jag hade en datorockupant.  Nog för att den är grymt portabel, men jag hade heller inte fotat något intressant.🙂 Tänkte istället berätta lite om dagen som varit. Idag har grabben med stort G käkat riktigt smarrigt. Förutom sitt nya torrfoder har han fått lite nöthjärta. Till middag bjöds det på färska grönsaker, kycklinggryta och ris. Jag har aldrig sett en hund tömma en skål så fort! Medan jag lagade maten satt han vid mina fötter,  när jag skulle till att skära alla grönsaker blev han väldigt intresserad och började puffa på mig med jämna mellanrum så att jag inte skulle glömma bort hans existens. Hur man nu kan glömma en jätteklump som man snubblar över hur man än vänder sig i köket..😉 Zuccini, ananas, papaya, gurka och gula coctailtomater var tydligen smarrigt värre. Jag tycker det är skönt med en vovve som faktiskt äter grönsaker. Att han fullkomligt älskar det är bara en bonus! Jag har tidigare aldrig mött en hund som gärna gör konster för gurkstavar…